Apr 20, 2010

fröken spöklik.






















det är jag, det.

5 comments:

  1. åh,åh åh så häftigt. rings när jag hinner. har något spännande att berätta! pussen

    ReplyDelete
  2. c, saknar dig ska du veta, mycket mycket åh säg inte att drömhuset är funnet? puss

    ReplyDelete
  3. det blir mer spännande om jag väntar! dessutom har jag en sak till att berätta...
    och förlåt hundra gånger för att jag inte telefonerat, men jag hinner verkligen inte. när detta är slut ska jag. jag måste få prata med dig. hemma någon gång vid tio på fredag? (kan ju hända att man hinner då menar jag ..)
    :/ suck. jajja . hundra pussar med. mycket hundra av allt..

    ReplyDelete
  4. klockan tio på fredag bokar jag in telefonsamtal med fröken c! pussar

    ReplyDelete
  5. Hej! vilken underbar blogg du har. har inte hunnit kika in förrän idag! du ställde en fråga hos mig och jag svarar här. jag har en dotter som heter Ethel och två små pojkar som heter Sigge och Einar. jag tycker som du att det är roligt med namn, vad folk väljer att ge sina barn. det är en stor grej!
    ha en fin dag!

    ReplyDelete