Apr 15, 2010


4 comments:

  1. borde vara under en rubik kallad "dagens smartaste"... puusc

    ReplyDelete
  2. så rart sagt matilda! även om jag inte riktigt vet om det stämmer.. jag kan dessvärre inte uttala mig tillbaka då jag ej skådat några bilder av fröken. men jag slår vad om att hon säkerligen gör sig minst lika bra hon med!

    och angående bilden/texten.. så provade jag det där för ett tag sedan. och. det gick inte. inte alls.

    ReplyDelete
  3. kanske att jag någon gång fastnar på en bild eller två, carl. kanske inte. men att fastna på bild så pass som en viss herre vettetusan...

    jag som tyckte att det lät så bra med ovanstående knep. aja. det blir och prova någonting annat.

    ReplyDelete
  4. fastnar gör man oavsett man vill eller inte. och det är tillräckligt för en sån som jag. att fastna alltså. hur man gör det spelar mindre roll. men det var trevligt att du tycks hittat en [viss] herre som fastnar extra bra. han borde vara stolt som får sådana ord sagda om sig..

    prova du med vettja! kanske var det bara jag som strulade till det. ljög inte tillräckligt bra helt enkelt. jag är inte så bra på den biten nämligen.

    ReplyDelete