Jan 11, 2010

när jag var yngre, så mycket yngre än idag


5 comments:

  1. ja, det är jättekul tills man har samma frisyr som någon av dem .. :P pussbästis

    (and oh, bring me back!!)

    ReplyDelete
  2. Mysig blogg :)

    ÄLSKAR DIG bästaaa vän!!!

    ReplyDelete
  3. sv; du har superfin frisyr och dessutom har dom hur cool frisyr som helst;) har du fått mitt brev bästa? puss

    ReplyDelete
  4. nu har jag fått ditt brev! men jag efterlyser fortfarande det från london... :/
    skrev ett brev till dig igår men hann inte posta det så idag när jag kom hem så kastade jag mig på cyklen (innan jag hann läsa ditt brev)för att skicka det och ett grattiskort till mormor för mamma hade sagt att det tömde posten fyra. men när jag kom ditt stod det att dom tömde den två.. så tror att du får mitt brev på måndag i alla fall. fast jag ville att du skulle få det idag! puss bästis

    ReplyDelete
  5. vad bra! synd, det måste försvunnit..:/
    håll tummarna att mitt brev kommer på måndag. då svarar vi på varandras nästa vecka! jag längtar efter dig. puss bästa

    ReplyDelete